måndag 1 april 2013

Den mest udda och imponerande händelsen!

Youtube gick ut idag med att sidan skulle läggas ner och alla videos skulle tas bort. Dom har gjort det till en tävling, och alldeles nyss fick jag ett mail att jag är nominerad i kategorin Mest udda och imponerande händelsen. Jag fick nästan en chock. Jag som bara har lagt upp ett enda klipp på endast 9 sekunder som ingen kommenterat och nästan ingen har sett. 


Jag var tvungen att maila tillbaka och fråga om det verkligen var sant. Svaret jag fick var att det var sant. Dom tyckte det var så fantastiskt och roligt, och att jag skulle få reda på om jag vunnit i slutet på nästa vecka. Och om jag mot förmodan skulle vinna var jag tvungen att hålla tyst om det ända till 2023 när alla vinnarna skulle presenteras och få ett pris. Ett pris som än så länge är hemligt. Jag vet dock inte om jag är värd det priset om jag skulle få det. Jag har ju bara stått vid kameran, och den som gör det hela är ju brorsan. Så jag får väl ge priset till honom. Om det nu inte rör sig om en stor summa pengar. Men då får vi väl dela på det rättvist 70-30 (mina siffror först).




2 kommentarer: