onsdag 17 april 2013

Grattis Ryssland! Поздравляю Россию!

Jag vet att det är tidigt, men jag och far har redan sett ut vinnare i Malmö. Vi satt och kollade på lite bidrag i helgen. Och det var inget snack. Båda fastnade direkt för Ryssland. Nu vet jag hur illa folket brukar rösta. Det blir sällan dom låtar jag tycker är bra. Jag tycker i alla fall den här slår det mesta. Och tänk om dom skulle få hela Malmö Arena att göra det som händer på slutet. Skulle vara rätt mäktigt.



Nu kommer Storbritannien ställa upp med Bonnie Tyler, något som givetvis kan bli farligt. Nederländerna ställer upp med Anouk. Tror dock inte det räcker med dessa kända namn. Den som kan hota är Frankrike. En låt som sticker ut mot ett gäng ballader.



Det är vad jag tror. Förlåt att jag avslöjar låtar såhär tidigt, men det är ingen som behöver titta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar