måndag 8 april 2013

Det går bra för Norrland!

Tänka sig vad Norrland visar upp sig. Det är så underbart. 

Norrlandsderby i Elitserien mellan Skellefteå och Luleå.
Björklöven gick upp till Allsvenskan (visst är det kul, även om jag inte gillar det laget)
Dalen tog sig till sin andra raka final genom att slå ut mästarna och storfavoriterna Storvreta.
IKSU är åter i final i innebandy.

Det enda lilla misslyckandet kan väl vara att Northland (Luleås basketdamer) "bara" gick till semifinal. Och herrarna LF Basket åkte ut i kvarten.


.......


Sen kan jag också berätta om schemaändring igen. Lite omkastningar har gjort att min tidigaste fredag har försvunnit, men och andra sidan har jag ingen stängning längre. Något som är rätt skönt. Därmed är min längsta dag till 16.30 och det är ju inte dumt i sig. Så jag klagar inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar