torsdag 25 april 2013

Gick inte vägen!

Kvällens klotrullning gick inte vägen. En förlust igen och jag lyckades bara ta en pinne. Jag lyckades dock med det otroliga. Ja det kan hända, men inte ofta att en match blir oavgjord. Hade jag fått ner en kägla till i sista ruta hade jag vunnit. Men det hade ändå inte hjälpt för att vinna matchen. 


Nu spelade jag ändå inte dåligt, det var bara det att motståndarna hade ruskigt tur. Inget att göra någonting åt. Vi har ändå inte chans att vinna serie, men vi tappade antagligen andraplatsen.  

Annars har dagen varit varm och bra. I fall ni nu skulle vilja veta det.

3 kommentarer:

  1. Hej, vad har du för personbästa på en serie? Krister

    SvaraRadera
  2. Tjena! Min bästa serie är 230p. Själv då, spelar du?

    SvaraRadera
  3. Varannan vecka sådär, håller mig över skamgränsen vid 100 poäng. 230 är ju riktigt bra. Skruvar du bollarna?

    SvaraRadera