torsdag 5 juli 2012

Varning, jag är frisläppt i 4 veckor !!

Då har den startat! Min semester!
Jag har hunnit känna efter, och det är underbart. Nu är det visserligen första riktiga dagen i morgon, men ändå.

Igår hann jag inte skriva något, då jag åkte in och kikade på bio nästan direkt efter jobbet.


Filmen vi såg var The Amazing Spider-man. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det jag kan säga är att det kändes rätt onödigt att ta om historien från början igen. De tidigare Spidermanfilmerna med Tobey Maguire är så mycket bättre. Jag hade inte tänkte se den här egentligen. Just på grund av det. Även om dom hade ändrat lite på visa delar så var den inte mer än ok. Att den var i 3D och kanske lite bättre effekter stundtals, så hjälpte inte det mot dom 3 första som är riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar