onsdag 25 juli 2012

Vad är det som kruper?

Ormet kruper.


Jo i morse såg jag en liten rackare som fick mig att stanna till och tveka inför det jag skulle göra. Nämligen pissa. Ja nu var det ingen som tittade fram ur toaletten, om ni nu skulle tro det. I stugan brukar vi som oftast vattna naturen. På vårat mest bevattnade ställe prasslade det till, jag stannade till, böjde mig ner och såg den "krupa" iväg. Självklart blev den mer rädd än vad jag blev. Ja jag blev inte det minsta rädd. För det är inget att vara rädd för, men jag har all respekt för dom som har det. Nu är det ju inte så att vi ser någon varje dag. Det var faktiskt ett bra tag sen det hände sist. Jag kunde lugnt göra det jag skulle göra, efter att ha studerat den den korta sekunden som den visade sig.


Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar