fredag 20 juli 2012

Svängde rätt bra !!

Det finns dåliga coverband, bra coverband. Sen finns det riktigt bra coverband. Finn5fel är ett av dom. Ett Umeågäng som gigade på Boden Alive. Synd bara att det var så lite folk, fast vad var att vänta en torsdag. Med bred umedialekt så underhöll dom den lilla skaran på allra bästa sätt. Så roliga och duktiga.
Ett coverband värda att kolla upp.

Kan säga att jag har gjort en miss också. Jag glömde nämligen min mobilladdare i stugan sist, och i morse så la batteriet av. Ska jag vara ärlig så vet jag inte hur det gick till då jag knappt använt den här hemma. Hade nästan hälften av batteriet kvar enligt mätaren, men i morse var den död. Tror faktist den har fått sig en liten smäll av Louise Hoffsten, eller när jag blev så exalterad när jag skulle ta ett kort på henne i Kungsan för ett tag se. All denna uppståndelse gjorde att jag tappade den i marken (asfalt).

I morse fick jag söka upp morsans gamla mobil, så jag har någonting. Men jag kunde knappt sms:a ikväll när jag skulle svara på ett meddelande. Snablar vad ovant det var. Men jag får klara mig med den fram till helgen. Hur nu det ska gå, men jag antar att jag överlever. Jag hoppas att jag inte tappar någon på kontaktlistan när jag ska sätta tillbaka sim-kortet i min egna igen. Men då vet ni anledningen till att jag inte hör av mig, vilket jag är dålig på en då. Har jag tappat något namn så ropar jag efter er, så ha öronen öppna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar