tisdag 17 juli 2012

Godbit !!

Ja bromsen (bräms, blinning, blinding), vad ni nu än kallar det. För att göra det lättare kan vi säga alla insekter som vill ha en smakbit verkar dras till mig.


Tänk om jag kunde vara en godbit för något annat än dessa köttätande varelser.

Vart jag mig i världen vänder har jag bromsen på mina händer.

Jag tror det bara är jag som får vifta bort dom, medan andra kan gå omkring obehindrat. Far kunde enkelt måla stugfönsterna, men så fort jag kom och skulle ta över, hjälpa till. Ja då var dom där, så stor del gick åt att vifta bort och slå ihjäl dom. Tur nog så stänkte det inte färg över hela stugan eller mig.

Nu kan jag dessutom använda datorn lite då vi är några dagar där fast nät finns. Fast jag tycker jag har varit rätt flitig med biltelefonen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar