lördag 4 mars 2017

Så har Christer Björkman visat att rösterna inte har någon betydelse än en gång!

Jag vet att jag inte ska skriva om Mello, men nu kan jag inte hålla mig. Det är ta mig sjutton skamligt. Av alla röster på olika sidor som jag sett så var Loreen den överlägsna vinnaren, men inte enligt Christer Björkman. Det är så tydligt att han ligger bakom allt. Han ville inte att Loreen skulle vinna, för han insåg att Sverige kunde vinna hela Eurovision. Och det är inget han eller Sverige ville antagligen. För dyrt att anordna än en gång så nära på. Det finns inte på kartan att Anton Hagman skulle slå ut Loreen. Ja enligt många som röstade sägs det att det inte ens gick att rösta på Loreen.

Nu får Sverige skämmas ordentligt, för det finns inget bidrag som är något. Går Sverige till final i Eurovision är det ta mig sjutton ett mirakel. Då är det större chans att hitta nålen i höstacken.


Alla förstod hur bra det här var, men inte Christer Björkman. Man kan skicka en låt som upprepar fuck in varenda mening, men inte något otroligt snyggt och proffsigt.

2 kommentarer: