måndag 13 mars 2017

Kanske var det ett bra genrep!

Det gick sisådär i kvällens bowlingmatch. Vi förlorade med 14-4. Jag vann en match och det är den jag tar med mig till söndagens kommunmästerskap. Den på 201 p. Sen gick dom två andra inte alls bra. Men lite sämre genrep kan kanske leda till något bra. Jag antar att jag i alla fall höjt mitt HCP, vilket också är en fördel. Men jag vet som vanligt att jag måste spela utöver det vanliga för att ha en chans. Då får jag inte göra några 130 p-serier. Det gäller ju att spela bättre än sitt snitt.


Ikväll fick även Luleå ta semester efter att ha förlorat sin andra match mot Malmö. Även om dom spelade betydligt bättre så är det för dåligt. Och jag står ändå för vad jag sagt tidigare. Egentligen borde inte Luleå ens få chans. Har man kommit på 9:e eller 10:e plats så ska säsongen vara över. Då är man inte värda att kunna vinna, och som Luleå har spelat i år så var det inte mer än rättvist. Och Petter Nilssons utspel gillar jag inte heller. Det var inte på det bortdömda målet de förlorar matchen. Nä bara ta nya tag med "Bulan" nästa säsong. Jag tror HV71 eller Brynäs tar hem SM-bucklan.

Jag avslutar det hela med att lägga upp en tjej som behärskar allt. Jennifer Nettles fixar det mesta, och vilket band hon har med sig.


En av dom bästa covers på Queens Bohemian Rhapsody.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar