torsdag 2 mars 2017

Ja nu vet jag att det var ett tag sedan!

Det finns en liten anledning till att jag inte skrivit, även om jag inte kan skylla på det helt. Far har ju varit här, så det har varit annat att göra och tänka på. Men som sagt jag ska inte säga att det är en ursäkt, och varför ska jag egentligen behöva ursäkta mig. 

Jag har dessutom valt att inte skriva om Mello, för jag vet en som blir så irriterad på det och påstår att jag alltid gör det denna tid. Jag kan i alla fall tala om att jag inte gjort det dom senaste åren hur mycket han än försöker påstå det. Ok, jag la upp Loreen, men skrev inget, så det tycker jag inte räknas.

Det finns helt enkelt inget att skriva om. Och hittar jag inte på något att skriva om, ja då är det ingen vits. 
Jag skulle kunna göra fler videos, men jag behöver inspiration till det också. Vet inte vad jag ska göra om. Men jag lovar en vacker dag så kommer det. Lite hjälp från er tar jag mer än gärna emot också. Vad skulle ni vilja se?

2 kommentarer:

  1. Hej, du kanske kan plåta lite i omgivningen. Det byggs ju en del i Märsta. Jag bor i Valsta, så det är kul att känna igen sig. Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack för tipset. Det ska jag fundera på.

      Radera