lördag 28 februari 2015

Tala om vart jag ska bo!

Jobbar febrilt på det. Ja nu ska jag inte flytta. Jag lovar. Jag kommer nog att stanna kvar här ett bra tag, då jag trivs som skeden i soppan.

Det är bara titeln på ett litet projekt som jag håller på med. Jag kan inte avslöja något mer. Då kan det ju finnas risk att något snor det det framför näsan på mig. Det skulle vara dumt. Jag själv tycker det är riktigt bra och snart ska andra få säga sin åsikt också. Jag vill att det ska bli perfekt, därför släpper jag det inte än. Men kan säga att det har med Hjalle att göra, och för er som inte vet vem Hjalle är kan jag bara säga synd för er, eller sök er fram. Ja det är bara om ni nyfikna förstås.



Nu väntar ni på något gott, så ta en bulle.

Själv njuter jag av en Duvel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar