fredag 6 februari 2015

En bra bit på vägen!

Är det ett rekordår som Gröna Lund håller på att ställa till med. Jag har tidigare skrivit om bokningar som Ace Frehley och Lenny Kravitz. Nu har det gått ett tag sedan dess och enorma konserter har tillkommit. Det kommer att bli en bra sommar. Jag kanske inte ens har tid att åka upp och njuta av Norrland. Det kan bli en sen semester i så fall.

Utöver de två förstnämnda har Alice Cooper, Robert Plant, Marilyn Manson och Billy Idol blivit bokade. Ganska enormt va? Vad säger man.

Ok, Marilyn Manson och Billy Idol är kanske inge jättefavoriter och jag har inte lyssnat mycket på dom, men visst är det rätt tunga namn. Än är det dessutom långt ifrån klart, men redan nu känns det som det slår allt. 



Det är visserligen bara Robert Plant som ligger på ett dåligt datum såhär långt. Men honom skulle jag absolut vilja se. Jag har dock lite tid att fundera på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar