söndag 1 mars 2015

Minus gnäller ändå!

Ja nu slår det aldrig fel. Nästintill ganska prick ca 06:50 börjar han gnälla. Då vill han ha käk. Han har nu lärt sig att det är då min klocka ringer en normal arbetsdag. Eftersom jag visste att det skulle hända så tänkte jag att jag lika gärna kan boka in en tvättid. 07:00 på en söndag alltså. 


Ja jag gjorde det igen alltså. Det har hänt en gång tidigare. Lite tokigt jag vet, men vad då. Minus skulle ändå ha mat, så då kan jag väl slänga in lite tvätt. Gick dock och la mig igen, ställde klockalarmet en timme framåt. För att göra så en gång till sedan.

Nu är det femmilsdags där vi kommer att få se Johan Olsson göra en Johan Olsson. Skrällen kommer vara Södergren in på silverplats. Det säger jag bara för att det vore roligt för honom. Avsluta med medalj på hemmaplan kan väl inte bli bättre och roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar