fredag 9 januari 2015

"Skuggan"!

Stefan "Skuggan" Nilsson som ni aldrig har sett honom (tror jag), om ni inte har samma uppsättning som mig förstås. Alla kanske inte förstår att det är "Skuggan" heller. 


För mig var det självklart. När jag öppnade och tittade på bordshockeyspelarnas nummer så slog det mig ganska snabbt att det var guldlaget från 1996.

Lite taskigt är det dock att dom får möta Skellefteås guldlag från 2013 med Jimmie Ericsson i spetsen, som var det andra laget jag fick.


Nu kommer förstås jag att spela med Luleå, så det flesta gånger lär dom vinna ändå. Kan säga att jag fortfarande är obesegrad.

Vad det gäller "Skuggan" så vill jag bara tillägga att han har alltid varit min favoritspelare i Luleå. Extra kul var nu när han fick sin tröja hissad i Coop Arena (f d Delfinen) på trettondagen. Jag väntar också på tröjan som farsan fixade då. Den ska vara på väg med posten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar