söndag 11 januari 2015

Lite besviken är jag ändå!

Även om jag hade känslan att min lilla Landet runt-video inte skulle komma med i årskrönikan. Något som en annan var helt säker på att den skulle komma. 


När jag såg musikinslagen som ändå var med, så blev jag lite besviken. Nu ska jag inte skriva detta för att skryta, men nog tycker jag mitt var bättre än de flesta andra. Som att spela signaturmelodin med att rycka upp näsdukar ur en hållare eller på plastploppar (ja vad det nu heter). Det blir inte alls något av det, låter ju exakt samma ljud hela tiden. Då skulle man lika gärna kunna sitta och slå sig på magen. Faktiskt riktigt värdelöst om jag får säga det själv. Sen var det faktiskt jag som startade upp inslaget på nytt igen efter ett väldigt långt uppehåll. Så visst lite besviken på Kruusval är jag, trots första känslan att jag inte skulle komma med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar