tisdag 6 januari 2015

Nej, jag skäms inte!

Finns ingen anledning att göra det. Men jag tar det från början, för ni vet inte om vad jag inte skulle skämmas för. Jag har fått så grymt mycket positiva kommentarer för min nya jacka.


Det är vrålroligt att höra och jag tackar, bugar, bockar, niger och hela den delen. Att den är köpt på Lidl är inget jag skäms för. Tro det eller ej, men Lidl har mycket bra saker till otroligt låga priser, som denna jacka. 

Det jag kan skämmas för är att jag är grymt dålig på att ta bilder på mig själv, s k selfies.

Slutligen kan jag säga att nu är julen borta.

Den lilla jul jag har, den är nu inte kvar.
Den lilla jul jag har, den är nu inte kvar.
Inte kvar, kvar, kvar. Inte kvar.

2 kommentarer:

  1. Ja den var riktigt snygg på dig. Och du riktigt snygg i den.
    Helt rätt att fynda!
    /a

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du. Ja det är klart man ska fynda när man hittar något :)

      Radera