lördag 10 januari 2015

För 10 spänn!

Rundan efter fikat på stan idag slutade i ett litet nostalgiskt köp. För inte kunde jag hålla mig när jag såg den. Bara en liten guldpeng dessutom. Det är ju nästan gratis. Jag tyckte helt enkelt det var fruktansvärt kul. Den passar bra på min vägg där det hänger andra plattor med Solstolleanknytning. Jag tror inte alla vet vem där är, men jag bara ler lite nostalgiskt.



Att göra lite Heavy Metal-pose är så långt ifrån Mandy man kan komma, men det gör det hela lite roligare (tycker jag).

Om ni tycker att jag ser blöt ut i håret så är det inte för att jag är nyduschad, utan att det helt enkelt började vräka ner snö. 




Det här är bara på en halvtimme och det bara fortsätter. Nu mer än tidigare till och med. Oj vad rubriker det kommer att bli nu, för hur ska alla trafikanter klara av detta.


Trädgårdstomten har lite svårt att se gissar jag. Nu kan jag tala om att han knappt syns, möjligtvis att den röda luvan sticker upp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar