lördag 24 januari 2015

Luleås retrotröjor just ikväll!

Nu ska ni få veta varför jag tyckte det var kul att komma hem i torsdags efter bowling, sätta på datorn och titta på sista perioden av Frölunda-Luleå. Så rubriken syftar alltså på vad jag skrev i torsdags. Om dom spelar med dom ikväll har jag ingen aning om än. 

Jag får lite knasiga idéer för mig ibland, och i veckan fick jag ytterligare en sådan. Innan jag åkte till bowlingen hann jag med att hämta ut ett paket på "posten" (Coop i mitt fall). Vad låg i det paketet då. Ja ni kanske börjar förstå.


Jag vet! Ibland kan det som sagt flyga i mig konstiga saker, men jag kunde inte hålla mig till slut. Det är klart man måste stötta sitt lag. Ska jag vara ärlig så har jag funderat på detta under en lång tid, men något har ändå satt stopp fram till nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar