söndag 2 april 2017

Nya Märsta Centrum!

Så var festen över. Det nya Märsta Centrum är i full gång. Och så bra det blev. Verkligen ett lyft för Märsta. Det ska ju dessutom fyllas på med en del butiker eftersom. Jag har aldrig heller sett så mycket folk i Märsta på en och samma plats någon gång. Det är kul att det händer lite även här.



Jag är även säker på att fler gästbesök lär komma hit nu. Igår och idag stod Sveriges nya talanger på scen. Jag var bara idag, för igår regnade det. Så Sean Banan fick vara för min del. Talanger jag talar om är de som är med i talang. Fyra femtonåriga tjejer som bildar High15. Där kan man tala om framtid. Slår inte dom igenom så är det något fel som är galet.




Sen stod Wiktoria på scenen. Ja där emellan var Rebecka Karlsson från Idol, men henne såg jag inte. Jag har inte följt Idol heller. Men Wiktoria lyssnade jag på. Jo då den tjejen kan också.



2 kommentarer:

  1. Hej. Jag var där redan i torsdags men då regnade det. Det behöver inte vara en inglasad köpgalleria som på många andra håll, men ett glastak som skyddar från regn och snö som i Vällingby centrum hade inte varit fel. Krister

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Javisst, inte hade det varit dumt.

      Radera