onsdag 5 april 2017

Creatures of the night!

En liten hint om vad som väntar när dom om en månad kommer till Sverige. De kommer att ha Creatures of the night utstyrseln. Jag hoppas då även att det spelar en hel del låtar från den plattan. Plockade fram den igen och lyssnade lite mer på den. Jag har naturligtvis inte glömt en enda Kiss-låt. Men eftersom dom gjort så många ruggigt bra låtar, så är det ändå sällan man lyssnar på en hel platta rakt igenom. Jag får ju ändå säg att Creatures of the night är en ruskigt bra platta. Finns många låtar där som jag hoppas dom spelar.


Det är sagt att dom ska spela lite låtar som dom inte brukar spela när dom är på besök. Jag tycker det lovar riktigt gott. 


Bara en månad kvar. Ja jösses. Tyckte jag nyss köpte biljetterna och nu är vi snart där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar