måndag 5 december 2016

Kvällen då ingenting fungerade!

Varken med nytt eller gammalt klot. Ja det gick verkligen dåligt. Det var en sådan match som vi vinner i stort sett 9 gånger av 10, men inte ikväll. Visst det kan ta ett tag att spela in sig med ett nytt klot, men då inte ens det gamla fungerade. Nu är en dålig gång 464 p på tre serier. Det är förstås inte vråldåligt. 
Det trots att jag var på en föreläsning om där man inte skulle tänka så. Utan förstås se vad man gjorde bra.

Det kan ha gjort lite med att jag inte hann få något i mig innan. Det blev bara hem byta om hämta klot och åka iväg. Allt det efter en dag på jobbet som aldrig är riktigt lugn. Ja ni förstår. Men jag ska inte gräva ner mig i det. Det är en förlust jag kan ta. Jag vann i alla fall en match.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar