måndag 19 december 2016

Julavslutning utomhus!

Det var faktiskt inte så dumt. Riktigt trevligt och mysigt. Ja en omgång av julavslutningar som vi har var idag. Den enda jag deltar i. Jag brukar inte gå på dom, för att det egentligen inte finns någon anledning då den är på kvällstid. Nu var jag tvungen, eller det ska jag inte säga. Visst hade jag kunnat avstå. 
Men att hade ute var ett genidrag. Med ljuslyktor och bitsockerlyktor som barnen hade gjort framför skolans utomhusscen. Barnen stod på scenen och sjöng några julsånger med tomteluvor. Lite allsång med föräldrarna och sedan glögg och pepparkakor. Desstutom hade vi igång en grill där alla kunde grilla korv och en jultipspromenad. Allt med julmusik i bakgrunden.

Ja det blev mysigt och uppskattat.

Och nu är det inte många dagar kvar till en lite längre ledighet. Två dagar om jag ska vara exakt. Så skönt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar