fredag 16 december 2016

Endast två veckor kvar!

Ja kan ni tänka er. Det är faktiskt svårt att förstå. Det är bara två veckor på detta år. Det är dags att börja kolla på en sammanfattning. Alla konserter och allt annat som hänt. Ja jag brukar ju faktiskt göra det varje år tror jag. Den kommer förstås någon gång när det slagit om till 2107. Men det har varit en hel del som hänt.



Nu är det inte mycket kvar på skolåret heller och därmed en rätt så lång ledighet. Ja vi har avslutning redan på måndag, även om jag jobbar till och med onsdag. Jag ska visst vara med på avslutningen. Jag har faktiskt inte varit med på några sen den allra första sen jag började jobba. Nu har jag mer eller mindre blivit tvingad. Men visst det kan jag väl bjuda på en gång till. Jag har inte tänkt göra något. Det är sommaravslutningen som jag bjuder på mig själv. Dels för att jag aldrig varit med på någon julavslutning då den går på kvällstid. Men nu ska jag som sagt ändå vara närvarande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar