tisdag 6 december 2016

En salig blandning!

Då har jag åkt på något som hänt några gånger tidigare. Då det retar lite i halsen. Nu är det inget som hindrar mig från att ligga hemma och få några sjukdagar, för jag kallar det inte för sjuk. Det är bara det att jag låter som en blandning av Lemmy Kilmister och Christer Sjögren när jag pratar. Eller om ni så vill Lemmy och Pierre (Då går jag ner i min källare )Isacsson. Ja lägger ni ihop dom så kan ni säkert komma fram till resultatet. För att göra det lite lättare så kommer ett klipp med Lemmy och Pierre.






Jag som hade tänkt spela in en video med mig och Krille. Nu får det vänta. Jag kan ju inte låta Krille prata som Lemmy Kilmister helt plötsligt. Sen ska det sägas att det är väldigt svårt att göra det jag gör med rosslig hals också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar