måndag 25 juli 2016

Pen in Bottle with Alicia Vikander

Att börja jobba var precis som jag trodde. Dessutom vansinnigt vrålhett ute som inne. Men visst jag tog mig igenom dagen och ska nog klara resten av veckan också, även om det inte var vrålkul.

Något som däremot är kul är detta. Jag imponeras bara mer och mer av Alicia Vikander. Jag vet att jag tjatar mycket om henne, men jag kan inte hjälpa det. Andra gången på kort tid som hon är hos Jimmy Fallon är hon lika rolig och bjuder på ännu en klassisk svensk lek. Jag måste bara säga att hon är ett proffs. Och på fredag har nya Jason Bourne-filmen premiär. En film jag lätt tänker se. Det finns en massa klipp på intervjuer som Alicia och Matt Damon gjort inför filmen, där hon tar över totalt. 
Men nu blir det pennan i flaskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar