torsdag 28 juli 2016

Ace Wilder!

Jag börjar med konserten som inte var riktig lika bra. Ja det går ju inte att jämföra. Det är en vida skillnad. Inte konstigt heller. Saken är den att Ace Wilder inte var lika bra som förra gången jag såg henne för två år sedan. Då tyckte jag det var mer tryck i låtarna och något nytt förutom Don't worry hade hon inte heller. Hon höll dessutom på i bara en halvtimme, så om det går att kalla för konsert vet jag inte. Förra gången var det i alla fall dubbelt så långt vad jag kan minnas.




Fick även se att höra att hon gjorde många unga fans besvikna. Det kom gråtande småtjejer för att dom fick höra att hon inte kommer ut och skriver autografer. Förra gången kom hon ner till merchandisehörnan (något som hon inte hade nu) och skrev och tog bilder med fans. Nu blev det inget sådant. Ok, det gör inte mig något, men hon sjönk ändå lite i mina ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar