tisdag 26 juli 2016

Herregud, hoppas så det gick bra för grenen!

Vad skulle den där och göra, men jag tror den klarade sig rätt bra.
Vad som hände med mig då, jo det gick rätt bra det med.

Jag skulle gå och filma lite med ett av barnen. Vi tog paddan och gick ut. Det är klart jag ser trädet och jag vet ju att det är där. Jag duckar för grenen som jag vet sitter där, och jag är ju inte speciellt lång så det borde nog går bra. Men tror ni jag duckar tillräckligt. När jag talat om såhär långt vet nog redan svaret. 
Det kändes absolut, det brukar det göra om man går in i något. Jag tänkte inte så mycket på det, men tar ändå handen mot huvudet, som ganska snabbt blev röd. Det var en rätt bra smäll. Jag var tvungen att springa in med handen på huvudet och in på toaletten. Alla undrade vad som hänt. Vad skulle man säga till alla barnen. Det såg ju värre ut än vad det var. Med lite iskallt vatten en stund så kunde det stoppas. Och jag mår prima. Det ska nog läkas ganska snabbt. Jag har lika bra läkkött som en kameleont. 

Jag kunde till och med gå och se Ace Wilder på Grönan på kvällen.


Men mer om det tar jag sen. I morgon är det förresten Lionel Richie. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar