torsdag 26 maj 2016

Suck!

Det är helt obegripligt. Inte en till sådan serie. Vet inte riktigt var det började. Osbournes, Karadashians eller hos någon annan. I Sverige blev det Parneviks och nu släpptes det värsta av allt. Det blir ett Wahlgrens.


Pernilla hävdar att det kommer att bli spännande. Det börjar i höst och jag mår redan dåligt. Det är nog med denna familj på tv. Dom är ta mig sjutton överallt. Ja jag vet att jag inte behöver titta, men bara tanken på att det ska bli räcker. Nu har jag inte sett Parneviks heller, ja någon liten stund av något avsnitt. Men jag skulle nog hellre se ett av dom avsnitten 10 gånger om samma kväll än att se en sekund av Wahlgrens. 

Kommentarerna (utöver mina) säger allt:

"Precis när du trodde mardrömmen var över"
"Tur det finns sportkanaler"
"Usch... kan inte tänka mig något obehagligare på TV"
"Det fattades bara det. Vidrigt!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar