fredag 20 maj 2016

Nu tänkte jag!

Jå, jag gör faktiskt det ibland. Vet att det är svårt att tro, men jag lovar att det händer någon gång då och då. Det börjar närma sig skolavslutning och dom två senaste åren har jag bjudit lite på mig själv tillsammans med en kollega. Jag har några idéer på gång. Så det var det jag tänkte på. Det är klart vi måste göra något för eleverna även i år. Jag tror nästan alla förväntar sig det. Det är inte alls för att ta elevernas stora stund ifrån dom. Självklart är det deras dag. Tanken är som vanligt att göra något roligt till dom, något som visar att även vi vågar och kan bjuda på och möjligtvis göra bort oss lite. Vi är inte så stela och tråkiga som det kan tyckas.

De två åren vi gjort något har det varit något från Galenskaparnas alster, men det lutar inte åt det nu. Inte det jag har på G just nu i alla fall. 
Sen är det alltid det där slutliga, om vi får göra något eller inte. Har en känsla av att det kan bli svårare i år. Men jag ska gör allt för att få igenom det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar