torsdag 12 maj 2016

Jag tänkte avslöja min favorit i alla fall!

Blev lite orolig för en stund att den inte skulle gå till final. Presenterades som sista bidrag. Laura Tesoro med What's The Pressure. Belgiens bidrag. Nu vet jag att den inte kommer att vinna, men jag gillar den i alla fall.


Rumäniens bidrag fick ju av någon anledning inte vara med. Så oerhört fånigt. Det som var det överlägset bästa bidraget som hade vunnit med stor marginal. Jag hade alltså dom som stor favorit innan. Men fick ju lov att ändra mig. Nu håller jag på Belgien. Sverige kommer tyvärr att hamna väldigt långt ner. Ska sägas att Australien har en väldigt stark låt också som mycket väl kan vinna hela alltet. Ryssland och Frankrike sägs vara storfavoriter. Något jag inte alls kan förstå. Men det är väl antagligen bara jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar