söndag 15 maj 2016

Då var det äntligen ordnat!

Igår var jag och fixade lite blommor för att plantera i kragen med jordgubbarna. Det såg ju så synd ut om dom. Nu har dom aldrig stått ensam sedan jag gjorde i ordning pallkragen för något år sedan. Så ett undantag skulle naturligtvis inte ske nu heller.





Det blev som vanligt några blommor som klarar torka, då jag inte är världens bästa på att komma ihåg att vattna. Ja om det nu blir en torr sommar förstås. Stjärnöga och Tagetes (jösses, jag kan några blomnamn till). Nu var det inte så svårt i och för sig. Jag kan läsa.



Utöver allt detta så vill jag bara nämna Let's Dance. Tro mig när jag säger att jag aldrig sett avsnitt fram till dagens repris. Elisa som jag förstått ha varit en av två som dominerar fick några minus för sin tango. Vad då? Tacka för det. Dansa tango till Robin Stjernbergs skrålande You-låt (hoppas så dom inte väljer låtar själv) är väl inte lätt. Jag får kramp bara över att höra den. Som en jämförelse måste det ju vara som att åka slalom ner för Garmisch-Partenkirchen utan slalomskidor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar