söndag 27 mars 2016

Utan nät!

Så inte vet jag om jag kan vara glad. Nätet dog i morse, snyft. Efter ett samtal med Bredbandsbolaget så är det antagligen routern som somnat in. För direkt från väggen verkar det gå bra. De ska nu skicka mig en ny. Frågan är hur länge det tar. Hoppas på en snabb leverans, för jag missar alla hockeymatcher också då tv:ns digitalkanaler går via den också.

Ja det finns inget jag kan göra. Visserligen koppla upp mig och sitta på golvet i hallen och surfa, men det är inget jag känner för. Så mobilen får duga några dagar. Även om det känns sisådär.

Jag är i alla fall glad för ett moment. Växjö vann ikväll. Något som jag aldrig trodde jag skulle vara glad över, men det innebär att det kan bli en final mellan Skellefteå och Luleå. Kan det bli bättre.
Näe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar