tisdag 8 mars 2016

Så roligt att läsa kommentarer från Djurgårdsfans!

Nu gråter dom för att ha missat direktplatsen då Luleå tog ut målvakten och jagade 3:e-platsen. Visst jag är också lite förbannad att den missades, men ändå rätt att dom försökte. Det roliga är att Luleå hade mött Djurgården om Luleå vunnit. Det hade dom inte gillat heller. Varje gång en Djurgårdare skriver något så tas alltid Forsbergs tackling på Fernholm upp. Kallas alltid för Fuleå. Dom är så löjliga att det är pinsamt. Då de säger att Luleå skadat så många spelare, men de kan aldrig räkna upp någon annan än Fernholm. Kanske beroende på att det inte finns någon mer. Djurgården har själv haft en spelare (Jimmie Ölvestad) som skadat fler spelare än hela Luleå gjort under hela tiden eliten. Dessutom så har även Luleå fått en spelare (Cam Abbott) som fick sluta sin karriär av samma anledning som Fernholm, men det säger dom inget om utan säger istället att bröderna Abbott är bland dom fulaste spelarna i SHL. Hm? Ja nu är det bara Chris som spelar, dock i HV71.

Undra just vad Djurgården hade gjort om dom var i samma läge som Luleå. Garanterat samma sak. Sen tror jag inga andra supportrar hade gnällt och gråtit så mycket om dom missat kvartsfinalplatsen. Men visst heja på Färjestad ni. För ni kommer ändå åka ut mot Brynäs.


Per Ebeling ·
FBK är normalt laget man hatar mest, men efter Forsberg idiottackling på Fernholm och kvällens match så är det 100% stöd till FBK mot Luleå i kvarten.
Gilla · Svar · 7 min
Ken Kela Larsson ·
Jag kommer för första gången i mitt liv oavkortat hålla på FBK i deras kvartsfinal . och jag hoppas domn klär av kräken i raka matcher
Gilla · Svar · 12 · 14 min
Glenn Johansson ·
Luleå pack !!! Visar vilka jävla bönder ni är !!! Sportsligt Idioter!!!!
Gilla · Svar · 3 · 10 min
Morgan Karlström ·
Vilken intressant konsekvens av att Luleå förlorade idag!#luleåberör #nubörjar #det #slutspel
Gilla · Svar · 1 · 8 min
Roger Lindergren ·
Luleå har förstört så många fina spelare, pinsamma om något lag.....
Gilla · Svar · 9 min
Robin Johansson ·
Växjö hade så mycket större anledning att ta ut målvakten än vad Fuleå hade. Så jävla logiskt.
Gilla · Svar · 11 min
John Klint
gråt på
Gilla · Svar · 7 min
Marcus Sjöström
Som Linköpingsupporter satt jag i soffan och hoppades på att Luleå inte skulle göra mål, men inte heller ville jag att Växjö skulle göra mål för jag ser hellre en kvartsfinalserie mot Djurgården men men, glad är jag för 3e platsen! Emoji smile
Gilla · Svar · 11 min
Nicke Fritte
Undrar hur Luleå hockey kommer bli bemötta nästa gång dom spelar på hovet, hmmmmm
Gilla · Svar · 3 min
Håkan Möller ·
Pinsamt agerande!
Gilla · Svar · 4 · 11 min
Oscar Karlin ·
Jobbar på Aitik
Sorry djurgårn Emoji wink
Gilla · Svar · 2 · 11 min
Oscar Karlin ·
Jobbar på Aitik
Men ärligt talat människor, vad fan hade ni velat att Djurgården gjort i Luleås läge? Det är väl ganska självklart att man vill chansa i det där läget för att eventuellt knipa den där tredjeplatsen. Börja för fan inte svamla om att Luleå la sig för att ni inte skulle få sjätteplatsen!
Gilla · Svar · 3 min
Markus Nilsson
Alla Luleåanhängare tillhör Samhall!
Gilla · Svar · 2 · 9 min
Jocke Pettersson ·
Jobbar på KAK Tåg
Wikegård gråter man blir glad Emoji smile
Forza Lule
Gilla · Svar · 1 · 16 min
Jan Eklund ·
Äckellaget fuleå. Hoppas ni åker ut
Gilla · Svar · 1 · 13 min
Tommy Djurgården Lenander ·
Tyckte inte han grät så mycket, tyckte han mest skrattade Emoji smile
Gilla · Svar · 11 min
Glenn Johansson ·
När du gråter skrattar hela Djurgården!!! Jävla tönt!!!
Gilla · Svar · 8 min
Per Ebeling ·
Han grät inte, han tyckte Luleå var pinsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar