onsdag 2 mars 2016

Det är så man skäms!

Att bo i Sverige. Det är ta mig sjutton skamligt att Sveriges två största fjantar, som tror dom är Sveriges bästa artister kan få två miljoner visningar på tuben efter tre veckor. Med kanske den sämsta låten genom alla tider. Ja alla förstår att jag pratar om Samir och Viktor. Dom är även de sämsta föredömen för ungar. Ja ungar som älskar dom, något jag inte kan förstå. Vad ser man hos dessa fjantar?
Nä ungar idag måste verkligen lära sig vad musik är. Jag försöker så gott jag kan på mitt jobb och jag har faktiskt lyckats med ett flertal, men det är en del kvar. Ja ska jag vara ärlig så har jag nog fler kvar att vända än de jag redan lyckats med.

Hur svårt ska det vara att inse att musik inte är att stå och skrika utan en ton rätt och kasta av sig tröjorna bara för att visa att man tränar och tro man är snygg?

Så jag ber er alla att hjälpa till med att visa Sveriges framtid vad musik är!


Nu över till något annat. Jag tränade en extra träning bowling ikväll, eller nu blev det kanske inte en extra. Det skulle förstås ha varit match, men det var paus i serien då det är sportlov. Så man kan säga att det blev som vanligt med en gång per vecka. Träning eller match.
Det gick rätt ok också. Över 500p, och det är jag alltid nöjd med. Därmed fortsätter jag hålla ett ganska bra snitt. Då jag tror att detta år har jag varit över 500 fler gånger än under.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar