onsdag 11 november 2015

Varför blir det aldrig som man tänkt sig?

Det var då himla svårt vad svårt det ska vara att spela in en liten kalender. Jag känner att tiden börjar bli knapp, men jag ska inte ge upp. Det går ju inte när jag redan har trailern och klar.
Men det ska alltid hända något. Först och främst är det bökigt bara att få fram alla saker på rätt plats inklusive mig själv. Sen ska det läsas rätt också, något som inte är så lätt trots att jag läst berättelsen flera gånger. När väl det lyckas någorlunda, ja då tar batteriet i kameran slut.

Precis nu hände allt det igen. Hade gjort i ordning allt och skulle börja. Det är klart kameran slocknade, och andra batteriet på laddning. Jag får helt enkelt skjuta upp det en dag till. Sen är det bra att göra när Minus är ute också. Allt jamande från honom skulle enligt mig inte passa in i alla fall. Känns verkligen som att jag får ligga i till helgen, och då måste allt klaffa. Det är ju mycket efterarbete också, och det är inte många dagar att spela på, särskilt inte när dom går så fort.


Just nu är det bara en svart ruta, men det ska gå och jag vet att det kommer att ordna sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar