fredag 13 november 2015

Fy bubblan vad gott!

Nu har jag tjuvstartat lite, men jag kunde inte hålla mig ifrån Juleskum när jag handlade idag efter jobbet. Årets nyhet lockade, men jag ska säga att jag ändå var lite skeptisk. Juleskum med Clementin. 


Juleskum kanske  är det mest fantastiska som finns när det gäller godis. Nu är det dumt att mixa med orginalet, men är det något som kommer upp i den kapaciteten och nästan slår det så är det clementin. Min påse var slut på några sekunder.


Så otroligt gott. Fler påsar lär köpas innan jul och under jul. 

5 kommentarer:

  1. Smaken är som delad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, alla får vi tycka olika. Bara man tycker som mig :)

      Radera
  2. :) och det gör vi. Mycket.

    SvaraRadera
  3. Aha, läste "bara man tycker om mig"��
    Det var det jag svarade p�

    SvaraRadera