tisdag 3 november 2015

I morgon så anländer en ny bekantskap!

Både för mig och för er. Ja jag tippar på att det blir i morgon. Då kommer också julkalendern att sätta fart antar jag. Bekantskapen är namnlös än så länge.

Vad det gäller julkalendern kan jag avslöja att det blir en repris, fast på ett annorlunda sätt. Kan det vara repris då? Hm, ja ni förstår säkert vad jag menar. Gör ni inte det så får ni väl helt enkelt upptäcka det när det är dags. Det är trots allt några dagar kvar. Men då fick ni lite tid att grubbla över, om ni nu inte har något att grubbla över.
Jag kanske gör ett litet nytt inlägg och ännu en ledtråd lite senare. Nu har ni i alla fall fått reda på att det kommer att bli något. Jag kan säga det till 100% nu. (Hoppas jag inte lovar mig själv för mycket)

Oj vad ni började fundera nu. Jag kan nästan känna hur er tankeverksamhet arbetar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar