torsdag 2 juli 2015

Frozen ännu en gång!

Så har jag gjort det igen. Sett denna fantastiska film. Första gången såg jag den innan den kom på bio. Då blev det aldrig att jag såg den på bio. Men ett antal gånger därefter ändå. Nu blev det en till, med undantaget....



... att det var i 3D denna gång. Ja konstig nog har jag inte sett den i 3D tidigare. Nu vet jag att det är sent, men det blev aldrig aldrig. Nu när jag äntligen har hittat ett sätt att kunna se 3D-filmer hemma (utan att köpa filmer), så är det bara passa på. Nu kommer det att sökas fler filmer. Slutligen kan jag ju bara säga att denna redan fantastiska film. Frozen alltså. Den blev flera gånger bättre. 
Nu är det visserligen inte svensk text till, men så pass kunnig på engelska är jag så att jag förstår vad som sägs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar