lördag 11 juli 2015

Den tredje under semestern!

Stugan är i samma fina skick som sist jag såg den. Jag har äntligen kommit till den efter några intensiva dagar i Sävast. Nu har det varit roligt och trevligt intensivt. Ja om man nu kan kalla det intensivt. Sprungit på två konserter och klippt gräset två varv. Både lodrätt och vågrätt. Det var nämligen så högt att det nästan hade kommit ikapp ängen nedanför. För er som inte känner till den så klipps den en gång per år. Vilket innebär att det hinner bli regnskog eller Tarzans djungel om ni så vill. Av allt regnande tidigare så har det inte gått att klippa. Lämpligt till min ankomst så har det slutat regna.
Nu tar jag en paus med semesterns tredje bok. Paul Stanleys ( ja han från Kiss ni vet) bok Under Stjärnan läste jag ut innan resan till norr. En riktigt bra bok som slår alla andra böcker om Kiss med hästlängder. Nu är det visserligen om hans liv också. Det är inte ett liv som alla säkert tror när det gäller rockstjärnor. Nä han har hållit sig ifrån droger och sprit.
Men nu någon helt annan bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar