tisdag 16 juni 2015

Visst har jag snälla kollegor!

Det var inga problem att byta. Så det jag sett framemot sedan i julas kan bli av. Förstår ni, jag kan åka till Grönan och se Ace Frehley.


Jag blev kanonorolig där ett tag. Men det är klart det gick att ordna. Så nu tar jag en öppning istället. Det innebär att jag slutar tidigare än jag brukar göra på onsdagar. Därmed ska det inte finnas någon risk att jag inte hinner in innan dom stänger grindarna. Jag tippar på att det kommer att bli lite kaos och många besvikna fans. Men jag kommer att åka in i stort sett direkt när jag slutar kl. 15. Även om jag får sitta på Gröna Lund och dega till mig, men det är klart det är värt det. För att missa Ace är det absolut sista jag skulle göra just nu. När inte KISS kommer, så får jag ju en liten bit av kakan i alla fall. Av alla fantastiska konserter på Grönan i år så är denna den jag längtat mest till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar