lördag 13 juni 2015

Samlat på mig lite färg!

Men fasen vad jag hade velat spela brännboll. En dag som hade varit så perfekt det kan bli för det. Nu fick jag ligga på altan och bara ta del av solen istället. Visst är det bra det med, men vad nice det hade varit och springa runt på Vikingafältet med en hel hejarklack omkring sig. När jag dessutom fick reda på att det var 8 lag anmälda och dom krävde 10. Nog sjutton hade det gått och arrangera på 8 lag. 2 grupper och dom två bästa vidare. När jag läste att det blev inställt så räknade vi med att det kanske bara var en 3-4 lag. Då kan jag förstå det, men 8. Så surt.



Ja det var bara att ligga ut och steka då. Det här är nog det enda molnet som passerat på ett bra tag.

Jag satte på en rätt så färsk platta.



Tove Styrkes nya platta Kiddo släpptes i tisdags. Helt ok måste jag säga. Jag ska se henne i Luleå i sommar. Tror det kan bli rätt bra.

Efter det en lite äldre, men inte så många år på nacken som man kan tro när man ser artisten. 



Riktigt bra platta det med. Hon kan än. Den här skivan är från 2005.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar