torsdag 11 juni 2015

Första sommarlovsdagen!

Och i morgon har vi stängt. D v s barnfritt, då vi har studiedag. Men dagen har varit underbar. Med härligt väder och precis sådär lagom varmt. 

Så idag när jag kom hem insåg jag det mest tragiska efter att brännbollen blev inställd. Bara hoppas jag har någon vänlig kollega som kan byta. Nytt sommarschema och jag som aldrig har stängt tidigare tar givetvis någon nu, men det blev på onsdag. Den dummaste dagen på hela året. Det innebär att jag kan missa det jag sett framemot sen i julas. Jag kan missa Ace Frehley. Jag skulle bryta ihop och aldrig komma igen. Så jag håller alla mina tummar (två som de flesta av oss) på att jag kan byta med någon.

För jag tror nämligen att jag måste vara där när vi stänger. Det lär bli mer än fullt på onsdag gissar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar