lördag 6 juni 2015

Slog några slag!

Och ta mig tusan, såhär bra har det inte gått med drivern sen jag konfirmerades.


Nu spelade jag och andra sidan inte när jag konfirmerades, utan började lite senare. Men det blir ju ingen skillnad eftersom det ändå är efter konfirmationstiden. 
Det är till och med så att jag övervägt att slå med driver när jag väl spelade, eftersom jag överhuvudtaget inte kunde slå med den. Så nu efter ett vrållångt uppehåll och jag börjar om med golf så förvånar det mig att jag köpte en driver. Men snablar vad slagen satt bra idag. Nu vill jag ut på banan på en gång.

Har jag firat nationaldagen då? Nä inte speciellt. För det är inte något speciellt att fira. Jag slog p tv:n för att se lite från Skansen, men det blev inte mycket av det då jag såg och hörde Christer Sjögren förstöra Rör vid min själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar