torsdag 5 mars 2015

Kan det vara därför?

Månen är full ikväll. Därför sitter jag och fnurlar på om det kan ha påverkat mitt resultat av bowlingen ikväll. Antagligen inte, eftersom det gått dåligt en längre tid nu. Jag tycker att svacka får vara över nu. Så månen har nog ingen betydelse. Jag är inte en person som påverkas och kan med säkerhet sova precis som vanligt när det blir dags för det.


Bilden är inte från kvällens fullmåne. Då himlen inte är speciellt klar ikväll, så fick det bli från en månen jag tog i oktober.

Igår fick jag även min försvunna tidning. 


Det blev alltså nummer 2 istället. På Sci-fimässan som är första advent i Stockholm får man alltid en gratis tidning om man vill. Det finns några tidningar att välja på och man skriver upp sig med namn och adress. Ja och vilken tidning förstås. Men det tog alltså ända till mars innan Nemi trillade ner i brevlådan. Tidigare år har alltid första numret i januari legat där. Därför trodde jag att jag var bortglömd och hade räknat bort den. Men den kom, och vad gör väl det. Lika fantastisk tidning för det. Tycker den är så bra och speciellt tecknad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar