fredag 28 november 2014

En grav en!

Det är fantastiskt hur svårt det ska vara. Tänk om kunde ta och göra mål också. I Champions hockey league kan man stänka in 5 mål på en period. I SHL ska man vara glad dom vara glad om dom gör ett på tre perioder. Det måste ju vara SHL:s största svacka någonsin, efter inledning med 5 raka segrar har det gått så långt ner i djupet man kan komma. 



Jag ger dock inte upp för det, även om en förändring bör ske snarast. Annars är man i allsvenskan. Men det är bara spelat hälften av matcher i grundserien, så hoppet finns och det lever jag på. Jag tar en grav en och försöka hitta någon som inte Luleå klarar av.

Tänkte även säga att jag drar i väg på Sci-Fi mässan tidigt i morgon, så melodikrysset får vänta. Missar även världscupen som Vinterstudion sänder ifrån. Ja det beror på hur länge jag är där. Men i alla fall första delen. Nu är inget av det hela världen. Jag överlever nog det. Har jag överlevt denna vecka så ska jag nog klara av det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar