måndag 3 november 2014

Då är jag allena igen!

Efter ett fantastiskt, roligt, trevlig (och alla ord som finns därtill) besök under denna helg, så är det nu bara jag och Minus igen. Jag tror inte jag kommer att lägga upp någon bild, även om jag har fått tillåtelse. Eller jag får se. Det blir ingen nu i alla fall. 
Det är helt otroligt att det gått 20 år. 20 långa år, men så äntligen träffades vi igen. Ja förutom några korta minutmöten vid något tågbyte, men jag vet inte om jag kan räkna dom när det bara handlade om att säga hej och hej då ungefär.

Nu blev det som sagt något helt annat. En hel helg. Och nu ska det inte bli 20 år till nästa gång. Jag har haft en trevlig helg alltså, en helg som inte har innehållit något bus och godis. Eller det är klart det har, men inte på något spökeriutklädnadsvis. 
Det har inte ens varit någon här och knackat/ringt på dörren. Vilket jag är fruktansvärt glad för. Jag hade dock en plan för det. Att ta på mig tomtemasken, öppna dörren och skrika GOD JUL!, men sen kom jag på att det är ju inte så läskigt, men det hade kanske varit kul. Nu blev det inte av, eftersom jag tvekade lite och ingen ringde ju på heller.

Nu är det bara vänta in julen, och tänka snart är vi där. Jag ska dock inte försöka tänka på det än, även om det är svårt med alla julsaker överallt. Har till och med fått information att Zoegas julkaffe finns på Hemköp i Mölnlycke. Sjukt, det som brukar komma någon dag innan advent. Jag kommer som vanligt ha tur om jag lyckas få tag på ett paket innan jul. Det innehåller den spännande blandningen av fikon och vanilj för den som inte riktigt är uppdaterad. 

Jag får som sagt se om en bild från helgen dyker upp. En bild på julkaffet kommer tillsvidare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar