lördag 21 december 2013

Julkalendern 2013 - avsnitt 21!

Oj vilken dag och vilka överraskningar när jag kommer till jobbet på morgonen. Så fina presenter/julklappar av barn. Nästan så jag blev lite tårögd. Tror aldrig jag har fått så mycket. Kanske är jag rätt uppskattad ändå. Nu väntar äntligen en längre ledighet, en ledighet som kommer att bli så skön. Jag ska inte tänka på något annat än det jag tänker på.

Men nu tar vi luckan istället. Än en gång så fick jag inte som jag ville. Miniatyrbilden blev något helt annat och nu kunde jag inte välja en bra av de tre som jag har att välja på. Är det någon som vet hur man kan få fler är jag tacksam för tips. Så jag ber om ursäkt om det inte faller er i smaken eller avslöjar för mycket.

Lucka 21


Min Youtube as usual.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar