söndag 22 december 2013

Drar i varje tråd!

Försöker hitta varenda tråd för att skapa julstämning. Visst har jag lite, men inte den där riktiga som man kanske vill ha. Den största orsaken är väl regnet och det gröna ute. Funderade på att klippa gräset idag, men jag ändrade mig och kom på andra tankar. Det kan jag ju inte göra. Det blev alltså Lars Vegas Trio igår och det gjorde som sagt susen. Idag hittade jag en liten tråd till och åkte till Väsby Centrum. Ett "möte" med Körslagetvinnaren och den fantastiska Elisa. Hon sjöng lite julsånger och signerade.


Jodå, jag fick lite mer av det jag sökte. Hon kunde sprida en liten del julstämning. Julskivan hade jag signerad sen tidigare, och kände inte för att köpa en till. Då passade jag på att ta en bild istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar