onsdag 25 december 2013

Då var det över!

Ja nästan i alla fall. Det är visserligen en dag och lite till kvar på julhelgen. En julhelg som i stort sett varit som en julhelg ska vara. Behöver jag gå in på detaljer? Nä knappast. Nu blir det förstås ingen mer lucka eller avsnitt. För självklart är det bara 24 avsnitt och luckor att öppna. Jag vill passa på att tacka alla som tittat in och följ mig, Acke och Hjalle. Som vi också har sagt så är det naturligtvis inte slutet även om julstöket är över. Det kommer att komma fler filmer. Ibland med båda, ibland med bara en av dom. Nu blir det i alla fall en lite längre paus. Till nästa år till att börja med. 

Med detta så vill jag bara önska er en god fortsättning.


Ha det kul, efter jul.

Ja lugn nu. Jag lägger ju inte ner bloggen till nästa år. Här syns jag (ja inte bokstavligt) varje dag ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar